Knaus Yaseo

Knaus Yaseo caravans overzicht

Maak kennis met de Knaus Yaseo, de eerste caravan die speciaal is ontworpen voor e-mobiliteit. Deze caravan tilt onafhankelijk genieten naar een hoger niveau zonder enige concessie. Met innovatieve ruimte-indelingen biedt de Yaseo een volwaardige woonruimte op een compacte oppervlakte. De caravan beschikt over ruime ligoppervlakken, comfortabele zitmogelijkheden en een functionele keuken.

In de woonruimte toont de Yaseo zijn veelzijdigheid: hij transformeert van opbergruimte tijdens het reizen naar een eetruimte voor avondmaaltijden en ‘s nachts naar een knus bed. Ervaar totale vrijheid zonder compromissen met de Knaus Yaseo, jouw toegang tot onafhankelijk reizen in slechts een compacte caravan.

Specificaties Knaus Yaseo

Stofferingscombinatie: Elegant Silver, Bright Granit, Modern Stone, Active Royal, Active Rock
Meubeldecor: Modern Oak

Bent u geïnteresseerd in deze Knaus caravan? Dan kunt u geheel vrijblijvend de prijs van deze Knaus caravan bij ons opvragen.

Knaus Yaseo caravans interieur

Indelingen Knaus Yaseo caravans

Bekijk de 2 indelingen van de Knaus Yaseo caravans.

Knaus Yaseo 340 PX indeling
KNAUS YASEO 340 PX

Knaus Yaseo 500 DK indeling
KNAUS YASEO 500 DK

in de provincie Utrecht, is uw Knaus caravandealer.