Fendt Diamant

Fendt Diamant model

Fendt Diamant

Maak kennis met de Fendt Diamant caravan, een symbool van luxe, comfort en ongeëvenaarde vrijheid op de weg. Met tijdloze elegantie en oog voor detail biedt de Diamant een ongeëvenaarde reiservaring. Deze caravan is ontworpen voor veeleisende reizigers, met een royaal interieur en eersteklas voorzieningen.

De zitgroepen in de Diamant bieden uitzonderlijk zitcomfort dankzij binnenvering en in hoogte verstelbare hoofdsteunen. Het Skylight panoramische dakluik vult de leefruimte met natuurlijk licht, terwijl geïntegreerde LED-verlichting ‘s avonds voor de juiste sfeer zorgt. Geniet van een goede nachtrust op bedden met 7-zone klimaatcomfortschuimmatrassen.

Moderne apparaten, waaronder de nieuwste generatie ovens en slim-tower koelkasten, maken koken een genot. Ervaar ultiem comfort en luxe met de Fendt Diamant caravan tijdens uw reizen.

Specificaties Fendt Diamant

Indelingen: 3
Stofferingscombinatie: Faro, Salina, Zingst
Meubeldecor: Rovero-Castello-Decor

Bent u geïnteresseerd in deze Fendt caravan? Dan kunt u geheel vrijblijvend de prijs van deze Fendt caravan bij ons opvragen.

Vraag een offerte aan

Interieur Fendt Diamant caravans

Indelingen Fendt Diamant caravans

Bekijk de 3 indelingen van Fendt Diamant caravans.

Fendt Diamant 560 DW indeling
Fendt Diamant 560 DW
Totale lengte: 771 cm
Max. gewicht: 2000 kg

Fendt Diamant 560 SGW indeling
Fendt Diamant 560 SGW
Totale lengte: 771 cm
Max. gewicht: 2000 kg
Fendt Diamant 650 GDW indeling
Fendt Diamant 650 GDW
Totale lengte: 860 cm
Max. gewicht: 2200 kg

Offerte aanvraag

Interesse in een avontuur op wielen? Vraag nu een vrijblijvende offerte aan voor de caravan van uw dromen en ontdek de mogelijkheden voor uw reis.

in de provincie Utrecht, is uw Fendt caravandealer.