Knaus Sport & Fun Black Selection

Ontdek de Knaus Sport&Fun Black Selection caravan, een praktische trendsetter met een elegante uitstraling en ongeëvenaarde functies, en dat alles voor een aantrekkelijke prijs. Deze caravan is een favoriet onder actieve vakantiegangers en een ware legende als het actiemodel BLACK SELECTION.

Met ruimte voor maximaal 4 slaapplaatsen is hij geschikt voor reizende gezinnen of vriendengroepen. Voeg extra avontuur toe met de optionele motorfietshouder en profiteer van de handige enorme achterklep voor het inladen van al uw benodigdheden.

De Knaus Sport&Fun Black Selection combineert stijl, functionaliteit en betaalbaarheid in één. Word deel van deze caravanlegende en ontdek de voordelen van dit unieke collectors item voor uw actieve vakanties.

Specificaties Knaus Sport&Fun Black Selection

Stofferingscombinatie: Grey Stripes “Black Selection”
Meubeldecor: Sport&Fun “Black Selection”

Bent u geïnteresseerd in deze Knaus caravan? Dan kunt u geheel vrijblijvend de prijs van deze Knaus caravan bij ons opvragen.

Knaus Sport & Fun Black Selection interieur

Indelingen Knaus Sport&Fun Black Selection

Bekijk de indeling van de Knaus Sport&Fun Black Selection caravan.

Knaus Sport & Fun Black Selection indeling
Knaus Sport&Fun 480 QL

in de provincie Utrecht, is uw Knaus caravandealer.