Hobby Caravans: comfort, stijl en betaalbaarheid in één pakket

Hobby Caravan Dealer - Caravan Centrum Meerkerk

Bent u op zoek naar een caravan met een modern design van topklasse? Bezoek dan onze showroom en ontdek de uitgebreide selectie Hobby caravans.

Hobby staat bekend als merk waarbij u niet hoeft te kiezen tussen budget en comfort. Met een ruime keuze aan series en indelingen, is Hobby de perfecte metgezel voor uw reizen. Geen enkele andere caravanproducent biedt zoveel opties wat betreft afmetingen, series en indelingen.

Wilt u ook een Hobby caravan die bij u past?

Ja, direct een showroombezoek plannen

Welke types Hobby caravan zijn er?

Hobby caravans bieden een brede selectie met maar liefst 49 verschillende indelingen verdeeld over zeven series. Of u nu op zoek bent naar een Hobby caravan om te kopen, zoals de Hobby EXCELLENT EDITION 495 UL, of een ander model, wij hebben altijd de geschikte oplossing voor uw wensen.

Een uitstekend voorbeeld van wat Hobby te bieden heeft, is de populaire Hobby DE LUXE 460. Deze veelzijdige caravan is een ware alleskunner, ideaal voor gezinsreizen of ontspannen uitstapjes voor twee. Met zijn lichtgewicht ontwerp is hij perfect geschikt om achter een auto te trekken, zelfs als deze een maximaal trekgewicht van 1350 kilogram heeft. U heeft keuze uit drie verschillende indelingen: twee aparte bedden, een queensize bed of een Frans bed. Ontdek vandaag nog uw ideale Hobby caravan en de mogelijkheid om een Hobby caravan te kopen die perfect bij uw behoeften past.

Hobby Caravan 460 De Luxe

Overzicht Hobby caravan modellen 2024

Ontdek de diverse series en indelingen van de Hobby caravan modellen 2024.

in de provincie Utrecht, is uw Hobby caravandealer.

Goede reden om Hobby Caravan te kiezen

Waarom zou u een Hobby caravan kopen?

• Duitse Kwaliteit: Hobby staat bekend om zijn Duitse vakmanschap en betrouwbaarheid.
  • Nummer 1 merk in Nederland: Hobby is het meest favoriete merk onder Nederlandse caravanliefhebbers.
  • Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding: Bij Hobby krijgt u waar voor uw geld.
  • Ruime keuze aan series en indelingen: Hobby biedt een breed scala aan opties om aan uw behoeften te voldoen.
  • Standaard rijk uitgerust met HobbyKomplett: Geniet van een complete uitrusting met HobbyKomplett.

Waar wacht u nog op? Ervaar de perfecte combinatie van comfort en stijl met Hobby caravans in onze showroom.

Direct een showroombezoek plannen

Hobby brochure 2024

Hobby caravan brochure 2024

Wilt u meer weten over Hobby caravans? Zoek niet verder! Download nu onze Hobby caravan brochure. Ontdek modellen, specificaties en afbeeldingen om uw ideale caravan te vinden. Begin uw avontuur met de Hobby caravan brochure en plan uw reis in stijl!

Hobby caravans brochure 2024 Hobby BEACHY brochure