Hobby EXCELLENT

Hobby EXCELLENT caravans exterieur

Ontdek de elegantie van de Hobby EXCELLENT caravans

Stel je voor: Samen met je geliefde het leven in volle teugen ervaren. Idyllische plekken ontdekken en gewoon je eigen tempo volgen. De Hobby EXCELLENT is speciaal ontworpen om je de perfecte vakantie te bezorgen.

En dat is om tal van redenen: met zijn comfortabele voorzieningen en een breed scala aan indelingen, biedt de Hobby EXCELLENT veel ruimte en gezellige zithoeken. Natuurlijk mag een sfeervolle verlichting voor romantische momenten niet ontbreken.

Met 5 verschillende indelingen heeft de Hobby EXCELLENT altijd een antwoord op diverse behoeften. Hieronder vallen een ruime badkamer aan de achterkant over de volledige breedte van het voertuig en flexibele oplossingen in de slaap-, kook- en leefruimtes.

Een gevoel van ruimte en gezelligheid staan centraal in de Hobby EXCELLENT: in het hart van je mobiele thuis vind je een grote zithoek met comfortabele banken – perfect voor een avondje spelletjes spelen met vrienden of romantische momenten met z’n tweeën.

Kies voor de Hobby EXCELLENT en maak van elke vakantie een onvergetelijke ervaring vol comfort en gezelligheid.

Specificaties Hobby EXCELLENT

Stofferingscombinatie: Nora
Meubeldecor: Grijs / wit hoogglans / Grace

Bent u geïnteresseerd in deze Hobby caravan? Dan kunt u geheel vrijblijvend de prijs van deze Hobby caravan opvragen bij ons.

Interieur Hobby EXCELLENT caravans

Indelingen Hobby EXCELLENT caravans

Bekijk de 5 indelingen van de Hobby EXCELLENT caravans.

Hobby EXCELLENT 460 SL

Hobby EXCELLENT 495 WFB

Hobby EXCELLENT 540 WFU

Hobby EXCELLENT 560 CFe

Hobby EXCELLENT 560 WFU

in de provincie Utrecht, is uw Hobby caravandealer.