Stapelbed caravans nu met EXTRA voordeel!

Ontdek nu de voordelige stapelbed caravans voor jonge gezinnen.

Bent u op zoek naar de perfecte caravan voor uw jonge gezin? Onze caravans met stapelbed zijn de ideale keuze voor gezinnen met kinderen. Kamperen wordt een feestje met deze ruime caravans die zowel comfortabel als gezellig zijn.

Onze voorraad omvat topmerken zoals Fendt, Knaus en Weinsberg, allemaal uitgerust met uitgebreide accessoires pakket. Of u nu een Fendt Apero 495 SKM, Knaus Sport E-Power Selection 500 QDK of Weinsberg CaraOne 400 LK zoekt, bij ons vindt u de perfecte caravan met stapelbed voor uw gezin.

Geniet van extra voordelen en buitengewoon veel korting op deze geselecteerde modellen*. Grijp nu uw kans en maak van uw kampeervakantie een onvergetelijke ervaring voor het hele gezin. Ontdek de stapelbed caravans in onze showroom. U bent van harte welkom! Heeft u liever een afspraak met onze verkoopadviseurs, plan dan een showroombezoek.

*Deze geselecteerde modellen zijn uitgesloten van andere lopende acties.

Caravan met stapelbed

Voor alle geselecteerde modellen geldt:

• Beperkt aantal beschikbaar
  • Gloednieuwe caravans van modeljaar 2023
  • Snelle beschikbaarheid
  • Compleet met uitgebreid accessoire pakket
  • Optioneel extra accessoires te monteren

Actiemodellen caravans met stapelbed

Weinsberg CaraOne 400LK
met stapelbed

Weinsberg CaraOne 400LK voorraad

Van € 21.472,-
VOOR € 19.400,-
Uw voordeel € 2.072,-

Bekijk deze caravan

Direct advies?

Onze verkoopadviseurs staan klaar met deskundig advies en helpen graag. Maak nu een afspraak voor uw ideale stapelbed caravan!

in de provincie Utrecht, is uw Fendt, Hobby, Knaus en Weinsberg caravandealer.