Caravanfestival 2024

Kom langs tijdens het festival 22 maart t/m 1 april 2024

Welkom bij het Caravanfestival 2024, gehouden van 22 maart tot en met 1 april bij Caravan Centrum Meerkerk! Als u op zoek bent naar de perfecte caravan voor het aankomende kampeerseizoen, dan mag u dit festival niet missen. Ontdek een scala aan caravans en geniet van exclusieve festivalacties, waardoor u kunt profiteren van aantrekkelijke kortingen. Kom langs en laat ons uw kampeeravontuur beginnen met stijl en voordeel!

Exclusieve Caravanfestival acties

Ontdek hieronder hoe u kunt profiteren van Comfort Deals, aantrekkelijk voorraadvoordeel en knallende kortingen op geselecteerde Knaus modellen.

Comfort Deals

Profiteer van onze Comfort Deals bij de aanschaf van een gloednieuwe Fendt, Knaus, Hobby of Weinsberg caravan uit modeljaar 2024. Onze Comfort Deals zijn zorgvuldig samengestelde pakketten die het comfort van uw caravan aanzienlijk verhogen, en dat met aantrekkelijke voordelen. Voor elk van onze merken hebben wij een exclusief pakket samengesteld.

Ontdek hier de Comfort Deals

€750,- Voorraadvoordeel

Ga met groot voordeel de deur uit op een gloednieuwe Fendt- of Hobby-caravan van modeljaar 2024. Als uw gewenste caravan op voorraad is, ontvangt u nu €750,- voordeel. Bovendien kunt u snel genieten van de kampeeravonturen met uw nieuwe Fendt- of Hobby-caravan.

Knaus met knallende korting

Profiteer direct van een korting van €2.100,- op speciaal geselecteerde modellen Knaus caravans van het modeljaar 2023. We hebben nog enkele beschikbare modellen uit zowel de Knaus Südwind- als de Knaus Sport-series. Als u er zeker van wilt zijn dat u snel op pad kunt, nodigen we u van harte uit om onze Knaus modellen te komen bekijken.

Bekijk de geselecteerde Knaus modellen

in de provincie Utrecht, is uw Fendt, Hobby, Knaus en Weinsberg caravandealer.