Knaus Azur

Knaus Azur caravans overzicht

Ontdek de Knaus Azur caravan, een droom om in te wonen, met schuin geplaatst meubilair voor gezelligheid. Deze caravan valt op met een unieke, dynamische lichtsignatuur, hoogwaardige materialen en slimme oplossingen voor optimaal comfort. Hoogtepunten zijn de dynamische LED-sfeerverlichting, FoldXpand wanden voor extra ruimte, en het zelfherstellende FibreFrame voor duurzaamheid.

De ruime woonruimte biedt open zichtlijnen, stijlvol cocooning-design en een uniek verlichtingsconcept. Het slaapgedeelte straalt gezelligheid uit dankzij indirect licht en met stof beklede wanden. De moderne badkamer heeft een eigentijdse wastafel en veel opbergruimte. De Knaus Azur caravan biedt grenzeloos comfort voor een gevoel van thuis onderweg. Ontdek deze stijlvolle, functionele caravan voor een onvergetelijke reis.

Specificaties Knaus Azur

Stofferingscombinatie: Elegant Silver, Bright Granit, Modern Stone, Soft Taupe
Meubeldecor: Samoa Dark

Bent u geïnteresseerd in deze Knaus caravan? Dan kunt u geheel vrijblijvend de prijs van deze Knaus caravan bij ons opvragen.

Knaus Azur caravans interieur

Indelingen Knaus Azur caravans

Bekijk de 4 indelingen van de Knaus Azur caravans.

Knaus Azur 460 EU indeling
Knaus Azur 460 EU

Knaus Azur 500 FU indeling
Knaus Azur 500 FU
Knaus Azur 500 EU indeling
Knaus Azur 500 EU
Knaus Azur 540 UE indeling
Knaus Azur 540 UE

in de provincie Utrecht, is uw Knaus caravandealer.