Knaus Deseo

Knaus Deseo caravans overzicht

Ontdek de veelzijdige Knaus Deseo caravan, die naadloos schakelt tussen transport en wonen. Deze unieke constructie biedt flexibele ruimte-indeling, zelfs voor twee motorfietsen. Bij aankomst op uw bestemming transformeert de Knaus Deseo moeiteloos tot een comfortabele woonruimte met een uniek gevoel van ruimte. De Knaus Deseo biedt de perfecte balans tussen bruikbare ruimte en woonruimte, waardoor u volledige vrijheid ervaart en de ruimte flexibel kunt indelen volgens uw behoeften.

Met een volledig uitgeruste keuken, comfortabele slaapbank en doordachte badkamer, biedt de Knaus Deseo alles voor zorgeloos reizen. De royale achterklep maakt het gemakkelijk om al uw vakantiespullen mee te nemen. Kies voor ultieme flexibiliteit en comfort met de Knaus Deseo, en geniet van zorgeloos reizen met al uw favoriete spullen.

Specificaties Knaus Deseo

Indelingen: 1
Stofferingscombinatie: Talos, Obsidian, Active Royal, Active Rock
Meubeldecor: Nagano Eik

Bent u geïnteresseerd in deze Knaus caravan? Dan kunt u geheel vrijblijvend de prijs van deze Knaus caravan bij ons opvragen.

Vraag een offerte aan

Knaus Deseo caravan interieur

Indelingen Knaus Deseo caravans

Bekijk de indeling van de Knaus Deseo caravan.

Knaus Deseo 400 TR caravan indeling
Knaus Deseo 400 TR
Totale lengte: 599 cm
Totale breedte: 230 cm
Slaapplaatsen: 2
Max. gewicht: 1500 kg

Offerte aanvraag

Interesse in een avontuur op wielen? Vraag nu een vrijblijvende offerte aan voor de caravan van uw dromen en ontdek de mogelijkheden voor uw reis.

Caravan Centrum Meerkerk altijd dichtbij

Caravan Centrum Meerkerk, gevestigd in het hart van Nederland,
in de provincie Utrecht, is uw Knaus caravandealer.

Bezoek onze showroom

Caravan Centrum Meerkerk, Vianen, Provincie Utrecht, midden in Nederland

Klanten vertellen reviews

95% van onze klanten beveelt ons aan

Klanten vormen de kern van ons bedrijf, en hun tevredenheid staat altijd op de eerste plaats. We zijn er trots op dat maar liefst 95% van onze klanten ons aanbeveelt. Dit is het resultaat van ons voortdurende streven naar uitmuntendheid in producten en diensten.

Bekijk onze reviews