Hobby MAXIA

Hobby MAXIA exterieur

De Hobby MAXIA caravan: uw premium klasse reisgenoot

Voor liefhebbers van Scandinavische gezelligheid, slimme functionaliteit en minimalistisch design is de Hobby MAXIA caravan de ideale keuze. Met zijn open ruimtedesign, natuurlijke materialen en harmonieuze kleuren brengt de Hobby MAXIA de Scandinavische sfeer naar uw reisavonturen. Alles is inbegrepen, zonder extra kosten of dure pakketten, voor een zorgeloze vakantie-ervaring.

Met tot wel 20 m² biedt de Hobby MAXIA ruimte als een vakantieappartement op wielen. U kunt kiezen tussen eenpersoonsbedden of een vrijstaand queensize bed, en genieten van royale wasruimten en fraai vormgegeven leefruimtes.

De Hobby MAXIA belichaamt Scandinavisch design voor onderweg, met hygge-comfort dat u nooit meer wilt verlaten.

Specificaties Hobby MAXIA

Stofferingscombinatie: Pico
Meubeldecor: Grafietgrijs / Rochefort notenboom / Uni Grigio

Bent u geïnteresseerd in deze Hobby caravan? Dan kunt u geheel vrijblijvend de prijs van deze Hobby caravan opvragen bij ons.

Interieur Hobby MAXIA caravans

Indelingen Hobby MAXIA caravans

Bekijk de 3 indelingen van Hobby MAXIA caravans.

Hobby MAXIA 585 UL

Hobby MAXIA 595 KML
Slaapplaatsen: 3/2
Hobby MAXIA 660 WQM
Max. gewicht: 2000 kg

in de provincie Utrecht, is uw Hobby caravandealer.