Enduro BS260 Dissel Fietsendrager

Perfect voor kampeeravonturen met de fiets!

Maak kennis met de nieuwste aanwinst in het Enduro-assortiment: de BS260 Dissel Fietsendrager. Deze fietsendrager is ontworpen met het oog op jouw ultieme kampeerervaring. Of je nu een doorgewinterde kampeerder bent of gewoon een dagje eropuit gaat, deze disseldrager biedt de ideale oplossing om je fietsen veilig en gemakkelijk mee te nemen.

Compacter frame voor een korte dissels
Als je al bekend bent met de Enduro BC260 ‘slide’, dan zal de BS260 je zeker aanspreken. Het frame van de BC260 was echter op sommige caravans net te lang voor caravans met en korte dissel ook wel compacter A-frame genoemd. Met de Enduro BS260 is het probleem opgelost. Met het makkelijk te bedienen unieke 3-delige schuifsysteem is de lengte bijna 10 cm korter geworden ten opzichte van zijn voorganger.

Puur gemak
Door het schuifbereik van 500 mm kunnen disselbakken met een scharnierende klep gewoon geopend worden. Daarmee blijft de bergruimte prima bereikbaar.

Enduro BS260 Fietsdrager Dissel

Specificaties van de Enduro BS260 Dissel Fietsendrager

• Geschikt voor 2 (elektrische) fietsen
• Het draaggewicht is maximaal 60 kg
• Materiaal: Aluminium
• Eigen gewicht: 12.5 kg
• Optioneel een oprijgoot beschikbaar

Enduro BS260 Dissel Fietsendrager kopen

Overweegt u de Enduro BS260 Dissel Fietsendrager aan te schaffen? U kunt deze bij ons verkrijgen, zowel los als professioneel gemonteerd in onze eigen werkplaats.

Losse verkoop € 385,-
Gemonteerd door ons € 515,-

Wilt u de fietsendrager door ons laten monteren? Maak dan snel een afspraak en profiteer van onze montageservice

Bezoek vandaag nog onze showroom!

Wilt u de fietsendrager komen bekijken kom dan langs in onze showroom. Of bent u overtuigd van de voordelen maak dan direct een werkplaatsafspraak via 0347-760880.

in de provincie Utrecht, is uw Enduro caravandealer.