Unico

Unico Logo
Caravan Centrum Meerkerk is dealer van het merk Unico. Voortenten en luifels van het merk Unico staan bekend om de ronde vorm. Deze kenmerkende boogstok _DSF5912constructie zorgt er voor dat de voortenten en luifels makkelijk op te zetten zijn, uiterst stormvast zijn en de perfecte afwatering hebben. Bent u op zoek naar een nieuwe voortent of luifel? Bekijk dan eens de Unico Genua voortent of de Verona luifel. Deze zijn door de ANWB en KCK meerdere malen uitgeroepen tot test winnaar!

Waarom kiest u bij een Unico voortent of luifel voor Caravan Centrum Meerkerk:
Groen vinkjeWij hebben een uitgebreid assortiment Unico uitgestald staan in onze showroom
Groen vinkjeOnze verkopers volgen elk jaar cursussen bij Unico
Groen vinkje U hoeft bij ons geen aanbetaling te voldoen bij de aankoop van een voortent of luifel
Groen vinkje Door ons kleinschalig karakter streven wij naar een persoonlijk contact met onze klanten
Groen vinkje Wij verkopen ook aanverwante artikelen, zoals haringen, scheerlijnen etc.
Groen vinkjeWij zijn een Bovag gecertificeerd caravanbedrijf
Groen vinkje Wij zijn uitgeroepen tot Caravanbedrijf van het jaar 2016/2017

Unico brochure 2016

PDF iconDownload hier de Unico brochure
PDF iconDownload hier de Unico prijslijst

Bestelling plaatsenOfferte aanvragen

Brochure aanvragen

Heeft u vragen of wilt u meer informatie?

Bel ons op 0347-760880 of neem contact met ons op via het contactformulier.

Harrie en Dirk-Jan