Isabella

Drukwerk

Caravan Centrum Meerkerk is dealer van het merk Isabella. In een wereld die elke dag sneller wordt, heeft u hier en daar wat momenten van rust en stilte nodig. _DSF5899Met één van de Isabella caravan voortenten heeft u de mogelijkheid om te genieten van het leven, zodat er plaats is voor de zaken waar het leven echt om draait; liefde, plezier, het gevoel van samenzijn en gezelligheid. De bekende kwaliteitscollectie Isabella caravan voortenten is buitengewoon gevarieerd en heeft een uitgebreid pakket bijbehorende kampeeraccessoires. De enorme knowhow, een compleet assortiment, een combinatie van innovatief design en oog voor detail zorgen ervoor dat uw caravan voortent helemaal af is. Met een Isabella voortent voor uw caravan kunt u van het leven genieten en het kamperen optima forma ontdekken en ervaren. Waar u ook gaat kamperen, met een voortent van Isabella voelt u zich altijd thuis!

Waarom kiest u bij een Isabella voortent of luifel voor Caravan Centrum Meerkerk:
Groen vinkjeWij zijn Isabella Premium dealer
Groen vinkjeWij hebben een uitgebreid assortiment Isabella uitgestald staan in onze showroom
Groen vinkjeOnze verkopers volgen elk jaar cursussen bij Isabella
Groen vinkje U hoeft bij ons geen aanbetaling te voldoen bij de aankoop van een voortent of luifel
Groen vinkje Door ons kleinschalig karakter streven wij naar een persoonlijk contact met onze klanten
Groen vinkje Wij verkopen ook aanverwante artikelen, zoals haringen, scheerlijnen etc.
Groen vinkjeWij zijn een Bovag gecertificeerd caravanbedrijf
Groen vinkje Wij zijn uitgeroepen tot Caravanbedrijf van het jaar 2016/2017

PDF iconDownload hier de Isabella brochure 2018
PDF iconDownload hier de Isabella prijslijst 2018

Bestelling plaatsenOfferte aanvragen

Brochure aanvragen

Heeft u vragen of wilt u meer informatie?

Bel ons op 0347-760880 of neem contact met ons op via het contactformulier.

Harrie en Dirk-Jan