Hagelbestendig(er) dak

Zo schijnt de zon, en even later zit je in een hagelbui en vallen er hagelstenen zo groot als duiveneieren uit hagelschadede lucht.  We hebben het allemaal wel een keer meegemaakt, zo’n moment dat je je aan den lijve realiseert dat de natuur je geliefde caravan  in korte tijd flink kan beschadigen.

Hagelbestendig dak, zonder meerprijs:
Mocht u bij ons uw hagelschade laten repareren dan willen wij u tegemoet komen, mits dit mogelijk is bij uw caravan. Wij kunnen een hagel bestendig(er) dak monteren tegen een samen bij te betalen bedrag. Bij het brengen van uw schade beoordeelt onze schade-expert of dit mogelijk is en geeft dit aan u door.

Dit is een extra service om u te bedanken voor het laten herstellen van uw schade door Caravan Centrum Meerkerk!

Telefonisch schade meldenOnline schade melden

Heeft u vragen of wilt u meer informatie?

Bel ons op 0347-760880 of neem contact met ons op via het contactformulier.

Henk, Ton, René, Jan, Mike en Bas