Caravanbedrijf van het jaar 2016/2017

Foto winnaarDrie keer eerder zaten we in de bij de ”beste” 5 bedrijven van Nederland. Maar dit jaar mochten we, de onder caravanbedrijven felbegeerde eerste prijs, mee naar huis nemen. De prijs is in het leven geroepen door de ANWB, KCK en de BOVAG. Tijdens de verkiezing mag het publiek de eerste ronde regisseren.

Daarna neemt een vakjury, bestaande uit mensen van de Bovag, ANWB, KCK en de Nederlandse Caravanclub, op basis van een mystery guest en een presentatie door ieder bedrijf de beslissing. ‘Dit jaar was de competitie sterk, de genomineerden hebben stuk voor stuk prachtige bedrijven en zijn bij hun klanten bijzonder geliefd’, zegt Harrie Krul, eigenaar van Caravan Centrum Meerkerk.

Harrie van Caravancentrum Meerkerk is zeer tevreden: “Wij hebben ons bedrijf mogen presenteren, daarmee voel je je eigenlijk al winnaar. Door het publiek, onze klanten, te worden genomineerd is voor ons een grote eer.” De jury kijkt verder. Zo wordt er onder andere geluisterd naar de toekomstvisie van het bedrijf, maar ook hoe de klachtenafhandeling is georganiseerd. Een mystery shopper bezoekt het bedrijf om te zien of het verhaal ook in werkelijkheid klopt.

Harrie Krul: “Het is voor ons belangrijk geweest om te laten zien waar we voor staan, maar ook wie daarvoor staan. Een prijs als deze verdien je niet alleen, daar moet het hele bedrijf aan meewerken. Dat was de insteek van onze presentatie aan de vakjury. We hebben al onze personeelsleden in een groot kartonnen formaat meegenomen tijdens de presentatie.”

Mocht u een kijkje willen nemen bij het ”Caravanbedrijf van het jaar” dan bent u van harte welkom in onze showroom in Meerkerk!
CCM-KCK-button-winnaar