Ons 20 jarig jubileumpakket bij Knaus

Caravan Centrum Meerkerk bestaat in 2020 precies 20 jaar. Daarnaast kunt u al 55 jaar in Meerkerk terecht voor nieuwe caravans. Dus het is tijd voor een feestje!

Ter ere van ons 20-jarig jubileum van Caravan Centrum Meerkerk hebben wij een mooi actiepakket samengesteld die u aan kunt schaffen bij alle nieuwe Knaus Sport Silver Selection of Knaus Sudwind modellen. Dit pakket kost normaal 1.241,- maar ter ere van ons 20-jarig jubileum kost dit pakket u slechts 400,-.

Wat zit er in dit pakket:

Active Line bekleding
De meubelstoffen in de Active Line kunnen elke tegenstander aan. Dankzij de water‐ en olieafstotende beschermlaag dringen vloeistoffen niet meer direct in het weefsel door. Veelvoorkomende ongelukjes zijn bovendien moeiteloos te verwijderen met een vochtige doek. Geloof ons, want we hebben het al meerdere keren getest, al dan niet vrijwillig. U kunt kiezen uit de volgende meubelstoffen:

Active Rock (Knaus Sport)

Active Royal (Knaus Sport)

Active Rock (Knaus Sudwind)

Active Royal (Knaus Sudwind)

Vloerverwarming
Gaat u veel in het voorjaar of najaar kamperen, of heeft u vaak last van koude voeten? Dan is vloerverwarming ideaal voor u. De kou komt altijd onder de caravan vandaan. Door de schakelaar van de vloerverwarming aan te zetten haalt u de kou uit de caravan. Vaak hoeft u hierdoor de kachel niet meer aan te zetten. De vloerverwarming is een elektrisch systeem en verbruikt ongeveer 100W per strekkende meter.

Niveaumeter voor de verswatertank
Met een niveaumeter voor de verswatertank hoeft u nooit meer te gokken hoe vol uw watertank is. Op het display kunt u aflezen of de tank nog vol, halfvol of leeg is. Gemak dient de mens.

Gas-buitenaansluiting
U kunt het wel; u gaat lekker skottelbraaien op de camping, maar moet de gasfles nog uit de disselbak halen. U moet nu eerst de drukregelaar van de gasfles afdraaien, dan de bindriempjes losmaken en dan oppassen dat u niks beschadigd als u de gasfles optilt. Met een gas-buitenaansluiting is dit verleden tijd. U pakt uw gas-barbecue, zet deze neer en sluit de gasslang aan op de gas-buitenaansluiting aan de zijkant van uw caravan. Ideaal voor de kampeerkok!