Alden schotel – inruilactie

Alden schotelantenne inruilactie
Mocht u in het bezit zijn van een Alden volautomatische schotelantenne op uw caravan of camper,
dan moeten wij de laatste jaren concluderen er wat moeilijkheden zijn om de satelliet te vinden.
Hiervoor moeten er diverse updates gedaan worden op het zoekdeel van de Alden schotelantenne.
Sommige van u hebben dit al diverse malen moeten laten doen. Dit gebeurd nadat Canal Digitaal wijzigingen heeft aangebracht in ontvangst van de satelliet.
In toekomst kan ons niemand garanderen hoe vaak en wanneer deze updates gedaan moeten worden. Helaas is het niet anders. Wij kunnen u een van Alden een SSC stuurmodule leveren, maar ook daarna moeten de updates gedaan worden en is het onduidelijk of dan de SSC module opgestuurd zou moeten worden. Deze module heeft een gemonteerde prijs van circa € 520.-.

Om deze problemen op te lossen hebben wij samen met de leverancier van Travel Vision een aanbieding gemaakt voor het vervangen van de Alden schotel voor een Travel Vision volautomatische schotel. Travel Vision is een Nederlandse schotelantenneleverancier voor de caravan/camper branche. Het voordeel van Travel Vision is de korte lijnen bij vragen of opmerkingen of problemen. Daarnaast kan, door middel van een USB-stick, de update gedaan worden als er iets wijzigt bij de software leverancier zoals Canal Digitaal. Zowel polarisatie wijzigingen als frequentie wijzigingen kunnen door u op de schotel ge-update worden. De gegevens kunt u downloaden via de site van Travel Vision. Wij willen u daar ook graag bij helpen.
Ook zijn de schotelantennes van Travel Vision geschikt voor Joyne, de nieuwe provider van de zenders die sinds enkele maanden op de Nederlandse markt is. Wij zijn hier op dit moment mee aan het testen.

Om de problemen van het zoeken te verkleinen willen wij u een voorstel doen om de Alden schotel te vervangen voor een Travel Vision schotel. Hiervoor hebben wij een bijdrage van Travel Vision, van Caravan Centrum Meerkerk en van u als gebruiker ingecalculeerd.

Voordelen van Travel Vision Volautomatische schotels:
– Nederlands product
– Update via USB Stick
– Geen kosten voor het updaten
– U krijgt bericht voor het updaten via Travel Vision. (ook de gebruiksaanwijzing hiervoor)

Aankomende kosten bij uw Alden schotel:
*Bij frequentiewijzigingen van Canal Digitaal update kosten (aantal malen per jaar)
*Er zit een max aan het updaten. Daarna moet er een SSC module aangeschaft worden. Prijs € 520.-.
*Na aanschaf SSC module moeten er nog altijd geüpdate worden.
*Na verloop van tijd geen Nederlandse updates meer mogelijk.

Prijzen:
Mail naar info@caravancentrummeerkerk.nl en u krijgt binnen 24 uur een op maat gemaakte offerte.

Meer informatie:
Bel: 0183-358080