Finalist Business Event Vijfheerenlanden

Met zeer veel trots kunnen wij u vertellen dat wij in de finale zitten voor de verkiezing ”Business Event Vijfheerenlanden”.

Wij zijn door onze gemeente Zederik voorgedragen in de categorie MKB-detailhandel. In de eerste ronde, waarin 8 bedrijven kans maakte op een finaleplaats, moesten wij een pitch houden over ons bedrijf. Na deze pitch werden wij geselecteerd als één van de drie finalisten.

Bericht uit de krant:
VIANEN • Het aantal bedrijven dat kans maakt op één van de drie hoofdprijzen van het vierde Business Event Vijfheerenlanden is afgelopen woensdagavond van vierentwintig teruggebracht naar negen. In een van de zalen van Hotel Vianen worden de winnaars op maandag 7 november bekend gemaakt.

Categoriewinnaars:
Jonge Ondernemers/Ondernemingen: Koffie in de Bakkerij (Leerdam), Kwadraat bouw bv (Leerdam) en restaurant Oud Vuren (Lingewaal).
Industrie & Dienstverlening: Van Roon bv (Asperen), Slagerij Kaldenberg (Herwijnen) en NedGraphics BV (Vianen).
MKB & Detailhandel: De Schildkamp BV (Asperen), Unicum (Hagestein) en Caravan Centrum Meerkerk.

Finaleavond
Op 9 november krijgen wij de uitslag tijdens een grote feestavond in het Theather in Vianen. Wilt u weten hoe deze avond verloopt, dan kunt u onze facebookpagina liken en alles volgens tijdens deze avond!

Facebookpagina:     facebook.com/caravancentrummeerkerk
Site business event: nbe.nu/business-events